İş Takip Portalı

İş Takip Portalı

  • İş Yönetimi
  • Farklı iş akışları için birden fazla uygulamaya ihtiyaç duymadan,
  • İş Takip Portalı üzerinden tüm şirketinizi yönetebilirsiniz.


  • Müşteri İlişki Yönetimi
  • Potansiyeller (müşteri adayları), mevcut müşterileriniz, çalıştığınız firmalar ve kontak bilgilerinizi kayıt altına alarak rahatlıkla yönetin.

      • * Müşteri, Firma ve Potansiyel Yönetimi
      • * Gelişmiş Veri Analizi ve Raporlama
      • * Toplu Email ve SMS Otomasyonları
      • * Müşteri Destek

         Yönetimi
        Web sitelerinize ve uygulamalarınıza entegre edebileceğiniz chat uygulamamız ve dinamik talep toplama formlarımız ile birlikte öneri, şikayet ve müşteri taleplerinizi yönetebilir, aynı zamanda sanal santral desteğiyle birlikte gelen tüm çağrılarınızı kayıt altına alabilirsiniz.
      • * Müşteri Geri Bildirimleri Yönetimi
      • * Canlı Chat Uygulaması ile Kesintisiz Destek
      • * Satış yönetimi

Uçtan Uca Satış Yönetimi çözümleri sunan DinamikCRM, profesyonel teklif tasarım aracı, çağrı merkezi otomasyonları, sipariş ve bayi ekranlarına kadar tüm süreci tek uygulama üzerinden yönetmenizi sağlar.
* Profesyonel Teklifler ve Otomasyonlar
* Satış ve Ön Muhasebe Yönetimi
* Sipariş Takip


Planlama yönetimi

İş Takip Portalı Planlama Yönetimi modüllerinde online randevu, rezervasyon ve aktivitelerinizi ek hiç bir uygulamaya ihtiyacınız olmadan kayıt altına alabilir ve tüm sürecinizi tek ekran üzerinden planlayarak yönetebilirsiniz.