Otel İş Takip Programı

Otel İş Takip Programı

Otel İş Takip Programı

Yönetici Paneli

Kullanıcı Paneli


Departmanlar ( Lobby, Housekeeping, Teknikservis )

Departman Notları kendi kullanıcıları arasında notlaşma


Menüde 

*Arıza Ekle 

*Arıza Listesi

*Kullanıcı Ekle 

*Kullanıcı Listesi

*Oda Yönetimi 

*Arıza Raporları ( Teknik Servis Müdürü - Genel Müdür ) erişimli.

*Profil ( Kullanıcı Adı - Şifre ) Profil Bilgisi değiştirme.

Anasayfada Arıza Listesi yer alır işlerin yanında ( Yapıldı - Beklemede - Sil ) butonları yer alır.
Kullanıcılar Atanan İşi Bu Butonlar ile Seçerek iş bilgisini değiştirmiş olurlar.

ARTIK OTEL İŞ TAKİBİNİZ DAHA PROFESYONEL OLARAK GERÇEKLEŞTİRİRSİNİZ.

YILLIK LİSANS SATIN ALARAK PROGRAMI KULLANMAYA BAŞLAYIN.


Fiyatlandırma :  Yıllık Lisans için iletişime geçiniz.
Temel ihtiyaçlarınızı karşılayan Otel İş Takip Sistemi ile kullanmaya başlayın.